tiistai 18. maaliskuuta 2014

Mihin katos lämpimät ilmat ja kameran laturi ?


Oon ollu varmaan miljoona viikkoo postaamatta, mutta elossa ollaan. Onhan tässä ajassa ehtinyt taas tapahtua vaikka mitä. Enimmäkseen tuntuu että kaikki asiat menee hyvin, on tullut varattua etelän matkoja ja uus menopelikin hommattiin mulle, on vietetty synttäreitä ja illanistujaisia.Tällä viikolla en oo viel kouluun asti päässy kertaakaan ja onhan huomen jo keskiviikko, niin ajattelin sillon vihdoin sinnekin asti selviytyä. Viime viikonloppuna tehtiin pienimuotonen roadtrip tammisaareen ja hankoon poikien kanssa ja kiva reissuhan se oli. Viime viikolla sain myös mun palkan joten kävin vähän kaupoilla, mutta ostoksia en tietenkään tajunnu kuvata. Oon kuitenki löytänyt maailman ihanimman paita takki systeemin mikä on osittain farkkua ja osittain harmaata collegea, paremmin en osaa siitä kertoa mutta se tulee varmasti näkymään täällä vielä ihan kyllästymiseen asti. Postaustauko ei johdu ajan tai inspiraation puutteesta vaan kuten otsikosta käy ilmi on mun kameran akku ollu hukassa, nyt se on onneks vihdoin löytänyt tiensä mun luo. Ärsyttää suunnattomasti että tota lunta piti nyt viel sit sataa, just kun kaikilla alko olla ihan kesäfiilikset jo. Onneksi se kesälomaki tulee sielt jo kovaa vauhtia, mulla on kesäksi taas niin paljon suunnitelmia että en ees tiiä miten saan ajan ja rahat riittämään niihin kaikkiin. Toinen juttu mikä vaikuttaa vähäiseen kirjotteluun tänne on se että, oon myöski kyllästynyt tähän mun blogin ulkoasuun, tai en niinkään koko ulkoasuun toi banneri on kiva ja muutenki pidän tästä, mut noiden otsikoiden fontin haluisin vaihtaa mutta se ei vaan onnistu se ei vaan suostu vaihtumaan. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti