maanantai 3. helmikuuta 2014

3. helmikuuta



























Taas on menny muutama viikko siitä, kun oon tänne viimeks kirjotellu. Koko ajan on vaan kauhee kiire joka paikkaan tai sit makaan sängyssä enkä jaksa tehä mitään. Arkipäivät on kaikki kulunu lähiaikoina melko samalla kaavalla, koulun jälkeen oon tullu kotiin ja menny nukkumaan muutamaks tunniks, sit kun oon heräilly oon tehny vähän koulutöitä ja iltasin oon lähteny ajelemaan kavereiden kanssa. Tänään kuitenkaan ei oo ollu innostusta lähtee mihinkään, oon koko illan väsänny äidinkielen esseetä ja nyt vähän ennen salkkareita sain sen vihdoin valmiiks, onpahan nyt sit ees yks työ vähemmän. Tää on aina tätä tää viiminen viikko ennen koeviikkoa, kun tuntuu että kaikki koulutyöt kasaantuu niskaan. Toinen syy miks en oo jaksanu myöskään koulun jälkeen kotoota poistua, on tää kamala flunssa. Silmät vuotaa, nenä on tukossa ja kaikinpuolin kamala olo...mutta onneks on olemassa kaikenmaailman nenäsuihkeita ja buranaa. Kuvat oon räpsiny tässä lähipäivinä kun on ollut kerrankin kaunista ja lumista, tosin nyt on sekin ilo loppu ja ulkon on kamala loska ilma. Voitte vaan kuvitella minkä väriseks mun valkonen mopoauto on muuttunu, kun kaikki rekat on kiitäny musta ohi...... Mutta ettei tästä ihan synkistely postaus tulisi, niin oon tosi ilonen siitä et oon pitkästä aikaa itse ostanu ittelleni muutamia pikkujuttuja. Oltiin siis mun siskon kanssa vähän salossa kiertelemässä ja mukaan tarttus tommonen harmaavalkonen karvaviltti, mun uus suosikki huulirasva, täydellinen pipo ja sit tommonen villanen huivi jolla oli h&m:ssä hintaa huimat 1 euroa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti